Pages

Tuesday, January 4, 2011

DA BERLALU

Assalamualaikum...



huh...pagi-pagi da pikir mende bukan-bukan,aku nie bukan la seorang yang rajin,pandai pun x,aptah ag expert dalam satu keje.Yang aku tahu,aku nie jus nak buat sumthin untuk ilangkan rase boring nie,tapi mende camtu mesti semua orang nak buat...ade ke orang yang nak je boring...so weird!


Pas makan acar (sejenis sayuran campur) tuk breakfast, aku ada la terkenang sikit kisah lalu,kisah hidup aku yang lalu. It's too complicated! macam-macam jadi. Rase x nak da ingt balik mende-mende lalu. I bet mybe there is sumthin korng sume pun xnak ingat gak kan...



headache-over lak!



Not all the past were sweet in our mind kn??bile da flash back balik,mesti terkenang gak mende yang kita sendiri x senang dengan mende-mende camtu.


And for the next entry till sumday, aku rase aku da decided da, apa yang aku rase aku nak tulis, as your concern, entry-entry sebelum nie aku jus men tibai je tulis.Bukan apa,aku ada la skit try-try tengok entry bloger lain. And cube la tuk letak dalam blog aku nie,hehe....not nice kan. But aku try tulis gak.hehe...


Tapikan, sebagai penulis blog nie, xley la duk asyik amik idea orang je, kite kene gak show our idea. Lagi pun,entry blogger lain adalah sebagai rujukan and panduan.kan?



No comments: