Pages

Monday, January 3, 2011

TEMAN


Assalamualaikum...

fuh...baru blik dari spital amek ubat...lame gile duk tggu giliran ak datang...sempat ag p tandas...dalam ak duk tunggu tue,ak teringt la kisah hidup ak nie...macam-macam la da jadi...huhu..






Kawan - 01

kawan,member,saing(bahase kelantan),teman,sahabat sume tue bagi ak ad banyak ciri-ciri yang membezakan ia, ada yang kata kawan nie hanya sementara, ada yang kata kawan nie penting untuk selamanya. Mungkin bagi sementara diowg da rase perit nye kawan nie dan yang selama nye rase bahagia nya ada kawan nie.camne lak yang owg memng langsung x perlu kawan??ada ke owg camtu??


Kalau nak ikut kan ak,kawan memg penting cuz diowg la tempt kite suka,duka,gile,gado(arap x) and korg ingt yang kapel-kapel je ke yang bley dapat sume tue??x mungkin...diowg yang kapel nie nak sendirian, nak cakap mende ala I,you je, 'sayang awk',...errrkkk....wth.

Kawan - 02

owh~pasal stab back! ala,bese la tue,dengki,x puas ati and in other word 'jeles'...Tapi ak rase sume nie jadi if kite do sumthin dat people dun like,myb........

Ada je care nak atasi mende-mende camnie...seblum die tikam ko,ko tikam blik...haha...sape cepat die yang kena!...x,x...x baik tikam menikam nie, ak rase saba jela...myb ad hikmah d'sebalik mende yang diowg buat tue.


Apa-apa pun, hanya Tuhan je yang bley judge for people did...kite hanye bleh terima ngan seandainya.....

No comments: