Pages

Wednesday, January 5, 2011

PAGI-PAGI LAGI

Assalamualaikum


Hari ini da masuk hari yang ke-lima aku cuti, tapi still aku rase macam x kene je,macam busan,macam xley duk diam,macam-macam lah!. So,tuk ilang rase yang macam-macam tue, aku pun update la blog aku nie,hehe....x,x,update tue semesti nye!



NAMA MENGIKUT ISLAM

Semalam la punye hal,tetibe je aku terase nak cek pasal maksud nama Melayu mengikut Islam.Kire aku nie macam da kahwin gitu...huhu...(OMG).yela!macam cari name tuk anak lak.hehe...Mungkin aku cek pasal maksud name semalam tuk cari idea kowt bagi entry aku ari nie.

Btw,try la tengok kat link nie,
http://name.crazyartzone.com/
Tapikan,kan,kan...aku rase x banyak ag la maksud name kat link tue, aku ada cek la banyak nama-nama xde la,lagi pun kite orang Melayu skang macam-macam nama da kuar kn. So,kalu korang nak tau lebih lanjut,try search lagi kat google...hehe...Selamat mencuba!


try la search lagi tau!

No comments: