Pages

Thursday, March 17, 2011

Antara Sejati

Assalamualaikum,



Memang xleh lari dari tido lambat skang...adoi,x keje, lepak, x keje, maen game...even xde mende mesti ada gak keje...naseb badan,haha. Aku ada la buat search skit pasal CINTA sejakazali (sejati) kat member-member aku, dan nie respons diowg.

  1. Cinta sejati wujud apabila setiap orang dalam pasangan sanggup buat apa saja demi pasangan.
  2. Cinta sejati wujud apabila diowg kapel 1st time dan xpenah putus sampai ke pelamin.
  3. Cinta sejati wujud apabila pasangan kapel tue bahagia even diowg xkahwin.



So,korang rase la, betul x statment aku kat atas tue eak???Kalau betul cinta sejati hanya ada pada antara manusia,camne lak ngan cinta sejati kita terhadap Tuhan???camne lak cinta sejati kita kepada Rasul kita???, camne lak cinta sejati kita terhadap kitab???, camne lak cinta sejati kita terhadap agama kita???


''Yela,memang perlu ada la cinta sejati antara manusia,da itu kelebihan manusia yang dahagakan kasih sayang,cinta antara lelaki dan perempuan'',kata si A yang kurang akal fikirannya.''Relak la,awal lagi nak semua tue,nanti da kawin,aku tambah la ibadat aku'' kata si B yang bangang.


Bagi aku la,xtau la aku nye pendapat nie bangang ke,cetek pemikirannya...hehe...bagi aku la, cinta tue,bercinta la jugak..memang xleh lari dari lumrah...tapi ingat pada Tuhan jangan pula lupa. I mean, solat kita la...jangan tinggal lah solat walau kita buat apa pun...betul...


Ceh!macam bagus lak aku cakap camtu...hehe.X kisahlah,tue adalah pendapat aku,so...korang lak camne???

No comments: