Pages

Wednesday, March 2, 2011

Tahu Ke???

Assalamualaikum,



ERROR

aku rase vid nie ada masalah la........ummmnnn...


Aku tak tahu nak upload lagu je...nie aku terus upload videp...wat format video then upload..hehe...xpelah, yang penting apa yang aku nak sampai kan kat video nie...

Ok...nie lagu sebenarnya dari Hilary Duff,Wake Up...aku just cut bahagian yang aku rase ia sumthin yang aku nak said...

Straight to the point...aku nak cakap la,orang sekeliling kita memang xtahu menahu tentang kita...diowg jus lepas mulut diowg je nak cakap...poyo~mcm cibai...(eh??pesal marah plak nie)

Aku bukan pe...aku rase la,aku x penah cakap diowg cane...pelupe ke,badut ke....korg tau ke aku camne???kalau tau,korg rase yakin ke apa yang korg tau tue???

First,yang aku nak touch la...nak cakap aku nie pelupa...plssss la....we human are same!!!The Forgotten Creature...xyah la nak cakap aku nie pelupa ke apa...pikir la dulu pe korg nak say tue...

Aku bukan la amik kisah sangat...tapi bila sumone target kita useless...sampai bila diowg akan anggap kita useless....that people are fucking shit la....ingat bagus...go to hell!!!

Aku x patut la say sumthin hard like that...tapi aku rase kita kene ingatkan orang-orang camnie...SATU lagi.......kalau korg nak tau la....INSAN mean PELUPA...try la search...hehe...

Memang la aku banyak lupe bende...korg tau x aku banyak fikir,...daripada people dunno think anything about like you all peolpe kurang la lupe nye....I think.....

So...if aku atau orang lain x say sumthin bad about you...you just shut your stink mouth tight la...nanti jadi masalah kan susah...betul kan???

(aku da kebuntuan idea...hahaha...kene emo baru banyak nak cakap..haha...)
By the way...aku x mean dis all ceramah kat diri aku je...tapi untuk sume orang gak...harap people can take it as teladan...peace....










No comments: