Pages

Monday, March 7, 2011

Pasal Gambar

Assalamualaikum,



Hari nie banyak mende yang aku kene pikir,da la penat balik bersukan,pegi gym...hehe....yang kene pikir tue, keje lah yang banyak gile...adoi...before aku start buat keje aku nak cakap sikit pasal gambar.


yang nie betul atau gambar nie??


Orang cakap,sape yang suke amik gambar tak kire la gune DSLR ke, enset ke, kamera digital ke, atau apa-apa lah, then die edit sikit-sikit...kire orang tue berseni.Pastu bile orang lain amik gambar dan tak edit gambar die kire x berseni...hotak die!!!hahaha...


Tapikan yang kire berseni bile edit nie,bile gune kamera DSLR je...yang gune kamera lain...kureng seni die...tue orang cakap....bukan masuk aku lagi...huhu..


Bagi aku la kan, gambar nie...it's mean life to me...when you take people emotion, when you take people time when they spend together, when you take picture the moment you with your family, the moment with your friends...gambar itulah yang sangat bermakna bagi aku, dan ia juga seni dalam hidup aku...


mean,we are together


Aku xkan amik gambar gunung, pastu edit...kate nak bagi lebih lawa, lebih berseni,lebih meriah, lebih euuuwww...x cukup lawa ke ciptaan Tuhan tue.Da tau ciptaan Tuhan tue sangat indah,sempurna...kenape nak di edit kan lagi.


Amik la seberapa gambar korang ngan member korang selagi masih boleh bersuka-ria,amik lah gambar bersama keluarga tersayang selagi korang masih ada...ciptaan Tuhan yang tidak kekal tetapi akan ada adalah emosi atau peristiwa yang kita selalu buat.



jump together



Kalau nak edit picture cam nie pun baru la ok...sebab, kalu tengok banyak kali pun x kan puas beb!!!kenangan...sampai tua pun korang akan still teringatkan mende korang buat tue. Tapi,gambar gunung yang korang amik semalam pastu edit-edit then upload facebook,twitter,myspace....pe cer beb...setakat komen 10 hingga 50(banyak tue)...last-last,korang delete gak...




sooooooo~ beautifuuuuuuullll~



Tak lah salah,sampai kene masuk penjara,kene gantung sampai mati kalau amik jugak picture of scenery...setiap orang ada pendapat masing-masing,so jangan lah amik ati sangat apa yang aku cakap...


(skang aku nga berdebat ngan seorang budak,ilang idea....cibet...)

No comments: