Pages

Friday, March 11, 2011

Di Sebalik Plot

Assalamualaikum,



Whats up guys!lepas lame gile aku menunggu,menanti ngan cerita baru di pawagam nie,Hikayat Merong Mahawangsa, last night, aku abes gak tengok cite tue.BTW, mula-mula aku pergi panggung wayang semalam,memang bukan atas reason nak tengok cite tue,cuz ada sumthin yang buat aku bengang gile,tapi atas reason nak teman member...adoi...




Tapi,bile aku start je tengok cite tue,perrggh~memang bes...Ada part yang kelakar,ada part yang geram rase nak je sepak-sepak kerusi wayang tue,ada part tertanye-tanye...And last-last,aku jadi suka tengok cite nie.Bukan pe,aku nie xpenah tengok cite Melayu kat panggung,atas sebab takut kerugian duit tiket dengan cite ntah pape.Well,paham-paham la cite owg Melayu cane...


Kire x rugi la kalau korang bayar RM10 untuk tengok cite Melayu nie,by KRU cuz....
  1. Ramai yang cakap cite nie bes la jugak
  2. Dari FB,blogger lain yang beri pandangan diowg pasal cite nie
  3. Try la tengok sendiri...hehe...
  4. Then rate yang aku leh kasi 3/5 or 6/10.huhu...


FYI,masa aku tonton cite nie,macam-macam karenah orang aku dapat tengok,ada yang tokok tambah la untuk wat kelaka,ada yang over feeling la cam awek yang duk sebelah aku, ''Ish!nape bagitau'',''ha!padan muka'' awek tue cakap siap genggam tangan erat-erat...kire die geram ar...


Aku nak cite sikit la,ce cite,ce cite...yang perkara yang buat aku bengang before tengok cite semalam...aku pun x tahu mane mistake die,kenape/sebab apa boleh jadi gitu.
Mungkin salah aku yang masih ada perangai gelap aku dalam diri atau memang diowang xleh terima aku.You know,aku macam being betrayed pun ada,being stab from the back pun ada, and yang paling ketara yang aku nampak,being forgotten...by who???by someone that aku suka together,gila-gila together...aku bukan pe,aku penat dengan sowg kawan yang aku anggap rapat tapi selalu forgot his friend at behind.


But,aku xnak cite panjang or details cuz aku harap mende camnie xkan berulang,....aku penat la...aku xlarat .....with somene that always make my head spinning dengan karenah die....aku pun nak happy life...I'm really,really,really tired with 'his' attitude....















No comments: