Pages

Friday, March 25, 2011

Setelah Lama

Assalamualaikum,


Lame gak la nak cari rajin update blog sebenarnye...punya la susah nak datang...nape eak???*haish*...susah..susah...idea and tajuk entry bukan xde,dalam phone belambak save tajuk entry...nak taip isi tue susah...malas...


Cite kali nie aku nak kongsi pasal blogger-blogger yang ada video yang bapak best and funny...dan aku x pasti la pasal pembuat video yang certain nie xde blog...try la korang search sendiri kalau nak tau diowg ada x blog...huhu...


besnye kalau dapat video camera tue....



Firts funny video maker is Anwar Hadi,bagi aku...sebab die lah aku terjebak dalam bidang tonton video-video anak melayu yang sengal and kelako...haha...


For the second video is Matluthfi90, untuk mamat nie lak,die da lame kowt men ngan video-video nie.And most of people suka bandingkan antara mamat nie ngan Anwar Hadi nie...kenape ea???


Then ini pula adalah funny video maker satu-satunya adalah perempuan,and die nie bukanlah calang-calang perempuan,sebab bagi aku die nie sengal gile and sangat kelako...hahaha...name die Maria Helena...try tengaok..best..


Ini pula satu lagi funny video maker yang bagi aku,....bley ar...bleh kowt...lawak la jugak...hehe...and salah satu geng yang ber partner....iaitu....geng Mentol Pecah...video yang aku linkkan tuk korang,adalah video diowg yang first aku tengok...agak la kelako nye...huhu...


For the next bagi aku untuk funny video maker nie adalah,mamat nie...Maccaboyz91....aku baru tengok sikit je video-video die...so,aku xleh bagi komen pape and banyak lah pasal dak nie...hehe


Yang terbaru aku dapat lagi funny video maker nie....sorang lagi budak laki,he is....Afiqsays....yang nie pun bagi aku,still baru lagi untuk aku,and video die pun x banyak gak aku da tengok...mybe when I have much more time to waste...aku tengok kowt...hehe...



So,penutup isu kali ini aku rase,korang try la tengok and jangan la bile da bosan tengok satu video da nak skip...pastu terus tekan pangkah...bukan pe...try tengok slow-slow,kalau video tue x bes,try tengok yang lagi...diowg pembuat video nie da banyak da video yang diowg hasil kan...and bagi aku,banyak yang best tau x...so,have a nice watch...X)



No comments: